Garancia
Súgó és támogatás
Az EIZO öt év garanciát vállal.* Ezt egy rendkívül fejlett gyártási folyamat teszi lehetővé, amely egy egyszerű sikerelvre épül: kifinomult és innovatív monitortechnológia, csúcskategóriás anyagokból.
A gyártással és az anyagokkal szemben támasztott magas követelmények mellett az EIZO nagy hangsúlyt fektet a minőségbiztosításra is. Ezért az EIZO monitorok minőségét már a gyártás során is folyamatosan ellenőrzik az egyes összeszerelési lépések után, és szükség esetén azonnal optimalizálják a gyártási lépéseket. Kiszállítás előtt minden egyes készüléket üzembe helyeznek és automatikusan beállítanak. A szúrópróbaszerű mintavételek helyett minden egyes monitor pontos ellenőrzésre kerül.
Az úgynevezett öregedési folyamat biztosítja továbbá a maximális megbízhatóságot: az LCD-ket a gyártás során hosszú távú tesztelésnek vetik alá, ami azt jelenti, hogy az esetleges problémák már a helyszínen, és nem később, az üzemeltetés során derülnek ki.
Az 5 éves garancia az Ön számára nagyfokú beruházásbiztonságot és megtakarítást jelent a nyomonkövetési költségeken (teljes tulajdonlási költség), amelyek garanciális szolgáltatás nélkül például karbantartás és javítás

Az EIZO szolgáltatási koncepciója
Általános garanciális áttekintés
* Egyes termékekre eltérő garancia vonatkozik. Kérjük, olvassa el az EIZO nemzetközi weboldalán a termékekre vonatkozó garanciális időszakokat.
Részletes jótállási feltételek
Az adott termékre vonatkozó jótállási feltételek a termékek letöltési területén vagy a termék részletes oldalain a "Letöltések" menüpont alatt találhatók.
Garanciális igénye van?
A javításokat Németországon belül gyorsan és megbízhatóan végzi javítószerviz partnerünk, az UNISERV. Ha valaha is felmerülne egy garanciális igény, további információkat itt talál: